OPŁATA KONFERENCYJNA
Rodzaj uczestnictwa
Opłata
Pielęgniarki bez zakwaterowania
800 zł
Pielegniarki z zakwaterowaniem
1 200 zł
Mikrobiolodzy bez zakwaterowania
800 zł
Mikrobiolodzy z zakwaterowaniem
1 200 zł
Lekarze bez zakwaterowania
900 zł
Lekarze z zakwaterowaniem
1 300 zł
Inne zawody medyczne bez zakwaterowania
950 zł
Inne zawody medyczne z zakwaterowaniem
1350 zł
Przedstawiciele firm bez zakwaterowania
1 000 zł
Przedstawiciele firm z zakwaterowaniem
1 400 zł
Osoby towarzyszące bez zakwaterowania
1050 zł
Osoby towarzyszące z zakwaterowaniem
1450 zł
Wydarzenia towarzyszące* (dwie uroczyste kolacje)
400 zł
Dopłata do pokoju jednoosobowego (2 doby)
500 zł
*Wydarzenia towarzyszące obejmują 2 uroczyste kolacje w poniedziałek (31.03) i wtorek (01.04).
Podane ceny opłaty konferencyjnej są kwotami brutto, zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
Wydarzenia towarzyszące nie są finansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE.
Wydarzenia towarzyszące oraz opłaty za udział osób towarzyszących nie są objęte programem wydarzenia i nie podlegają finansowaniu ze środków pochodzących od firm medycznych zrzeszonych w OIGWM POLMED lub MedTech Poland. Udział w wydarzeniach towarzyszących stanowi dodatkową opłatę ponoszoną przez uczestnika.
Opłata konferencyjna dla uczestników obejmuje:
- uczestnictwo we wszystkich sesjach konferencji
- uczestnictwo w warsztatach szkoleniowych
- wystawę firm (wstęp na wystawę firm mają tylko osoby, które posiadają nr PWZ)
- materiały konferencyjne
- przerwy kawowe
- obiad (01.04.2025 r.) w miejscu konferencji
Opłata konferencyjna dla osób towarzyszących obejmuje:
- przerwy kawowe
- obiad (01.04.2025 r.) w miejscu konferencji
Wpłat za uczestnictwo w konferencji prosimy dokonywać podczas rejestracji lub poprzez przelew tradycyjny na rachunek:
Evereth Publishing Sp. z o.o.
ul. Paprociowa 13
04-751 Warszawa
nr konta:
63 1090 1753 0000 0001 4680 1378
tytułem: imię i nazwisko uczestnika – konferencja FZ 2025
Prosimy o dokonywanie wpłat z chwilą wypełnienia formularza rejestracyjnego. Ostateczny termin wpłaty upływa po maksymalnie 7 dniach od dnia rejestracji. W przypadku braku płatności osoba rejestrująca się nie zostanie wpisana na listę uczestników konferencji.
Ze względów organizacyjnych nie przyjmujemy płatności w ratach.
Potwierdzenie
Po zaksięgowaniu wpłaty na adres e-mail podany przy rejestracji wysyłamy fakturę, która jest jednocześnie potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. Prosimy o dochowywanie terminów rejestracji i wpłat.
Korekty (noty korygujące)
W przypadku zauważenia błędów na fakturze prosimy o niezwłoczny kontakt. Zmiany dotyczące pozycji odbiorca/płatnik faktury prosimy korygować notami wystawionymi przez odbiorcę/płatnika.